Ako pristupovať a komunikovať s deťmi, ktoré majú ťažkosti s rečou a porozumením

Zoznam prianí Zdieľať
Zdieľať kurz
Odkaz na stránku
Zdieľať na sociálnych sieťach

O kurze

Na webinári sa pozrieme na správny vývin reči dieťaťa a povieme si o varovných signáloch pri tvorbe a v porozumení reči, kedy treba spozornieť. Povieme si o rôznych druhoch narušenej komunikačnej schopnosti a o ich špecifikách. Vysvetlíme si, ako pristupovať k deťom a žiakom s oslabeným alebo narušeným porozumením reči a slabými komunikačnými schopnosťami. Povieme si, na čo je potrebné sa pri týchto deťoch a žiakoch v rámci terapií zamerať a vymenujeme si rôzne druhy terapií. Dozviete sa praktické tipy a rady, napr. aké podporné cvičenia môžete robiť s deťmi alebo so žiakmi počas výchovno – vzdelávacieho procesu, ako nelogopéd.

Lektor: Mgr. Michaela Habová 

Miška vyštudovala Logopédiu na Katedre logopédie na UK v Bratislave. Popri štúdiu na VŠ pracovala vo vysokošpecializovanom odbornom ústave Dialóg a v súkromnej logopedickej škôlke Asobi. Po absolvovaní VŠ pracovala v CŠPP ako logopéd. V súčasnosti pracuje ako logopéd v ZŠ s MŠ pre deti a žiakov v NKS v Brezolupoch. Poskytuje individuálnu aj skupinovú logopedickú terapiu deťom v MŠ a žiakom na 1. a aj 2. stupni ZŠ s rôznymi diagnózami. Venuje sa rôznym druhom terapií zameraných na rozvoj komunikačných schopností. Minulý rok prednášala na konferencii o špecifikách Eľkoninovej metóde u žiakov s NKS.

Zobraziť viac

Obsah kurzu

Ako pristupovať a komunikovať s deťmi, ktoré majú ťažkosti s rečou a porozumením

  • Video lekcia
    02:12:43

Hodnotenie a recenzie študenta

Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia
Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia
Nákupný košík